תכל'ס קמפיינים בפייסבוק – הכלים, הטיפים, והפרקטיקות שאתה חייב לדעת!
מי אני ומה אני עושה:
אני חי פדלון, נשוי ואב לשתי בנות, עוסק בתחום השיווק הדיגיטלי ובעל מומחיות בקידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם. אני מלווה בעלי עסקים בצמיחה של קהל הלקוחות שלהם, מבצע מייקאובר עסקי עבור עסקים קטנים שמעוניינים לשפר את התדמית הדיגיטלית שלהם, ובונה עמודי נחיתה מותאמים אישית באמצעות WordPress ו-Elementor. בנוסף, אני מעביר סדנאות וליווי אישי לניהול קמפיינים ולניהול נכון של רשתות חברתיות,
למה אני עושה את זה:
אני מאמין שעסקים שמצליחים להגיע לקהל המדויק שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי יוכלו לשפר משמעותית את הרווחיות והצמיחה שלהם. המטרה שלי היא לעזור לבעלי עסקים להתחבר לקהל המתאים ולהפוך ליותר עצמאיים ובולטים בתחום שלהם.
הבדלים בחשבונות הפייסבוק
אסטרטגיה שיווקית
כותרות תוכן לסושיאל
פתיחת תיק וחשבון מודעות עסקי
סוגי קמפיינים
שלבי הקמפיינים בפייסבוק
סוגי קהלי יעד
הקמת קהלי יעד לפרסום
הקמת הקמפיין הראשון לעסק
פרק בונוס - עיצוב בקאנבה
היכרות עם ממשק הפרסום של פייסבוק
בקורס אני אכיר לך לעומק את כל הפונקציות של ממשק הפרסום של פייסבוק – מפתיחת חשבון המודעות ועד להבנת כלי ניתוח תוצאות. אני אלמד אותך איך להגדיר קמפיינים בצורה נכונה, כך שיהיו מותאמים למטרות העסקיות שלך, ואיך להשתמש בתכונות המתקדמות של פייסבוק בצורה שתומכת בהשגת מטרות השיווק שלך.
בניית אסטרטגיה מנצחת
בניית קמפיינים היא הרבה יותר מהעלאת מודעה – אני אראה לך איך לגבש אסטרטגיה שיווקית שתוביל אותך לתוצאות משמעותיות. נבנה יחד אסטרטגיה מדויקת שמבוססת על הבנה מעמיקה של העסק שלך ושל קהל היעד שלך, כך שכל קמפיין שניצור יתמוך בצמיחה שלך וישיג תוצאות אמיתיות ולא רק לייקים.
בניית קהל יעד מדויק
אחת הטעויות הנפוצות ביותר בפרסום היא הגדרה לא מדויקת של קהל היעד. בקורס אני אלמד אותך איך להקים קהל יעד שמתאים בדיוק לעסק שלך, כך שנגיע לאנשים שהכי רלוונטיים לשירותים או למוצרים שלך. אני אראה לך איך להשתמש בפילוחי קהל מתקדמים – כולל טירגוט על פי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, גיל, התנהגויות ועוד – כך שנשקיע את התקציב שלך בצורה נכונה ויעילה.
העלאת קמפיין ממומן
במהלך הקורס, אני אלמד אותך את כל השלבים להקמת קמפיין ממומן מצליח. נבין איך להגדיר מטרות קמפיין, להעלות מודעות לקמפיין, ולבחור את התקציב הנכון. בנוסף, נבין את החשיבות של הגדרת תאריך תחילה וסיום, כך שנוכל לנטר את הצלחת הקמפיין בזמן אמת.
פרק בונוס – עיצוב ב-Canva
עיצוב מרשים הוא חלק חיוני מקמפיין ממומן אפקטיבי, ועם Canva, תוכנת עיצוב חינמית או בגרסת הפרו בתשלום קלה לשימוש, נוכל ליצור ויז'ואלים איכותיים באופן עצמאי. בפרק הבונוס אני אלמד אותך איך להשתמש בתוכנה כדי לעצב תמונות ומודעות מרשימות שתופסות את תשומת הלב של הקהל, גם אם אין לך רקע בעיצוב גרפי.
שעה וחצי ללמידה
תשעה שיעורי למידה
פרק בונוס - עיצוב בקאנבה
גישה לקורס ללא הגבלת זמן
קורס נטו פרקטיקה מתאים לכל מי שמשווק ומפרסם את עצמו בפייסבוק ואינסטגרם או לבעלי עסקים שרוצים להכיר את המערכת ולהיות בבקרה על הקמפיינר שלהם.
בתכלס, מקבלים 9 שיעורים + שיעור בונוס לעיצוב בקאנבה ממוקדים – כי תכלס הכל זה פרקטיקה.
אכן כן, הקורס הוא 100% דיגיטלי וממוקד – לא צריך לתאם תאריך ושעה לצפייה בקורס, אפשרי לפתוח את המדריך בכל שעה במהלך היום גם אם חייך הם חיי לילה.
כן, התשלום מאובטח ומתבצע על ידי חברת "משולם", אין יותר מאובטח מזה, פרטי התשלום מועברים אך ורק לחברת הסליקה.
נבנה על ידי Alife Digital